Saturday, February 27, 2010

Anda Bijak Jauhi Zina!

Wahh apa benda yg bijak ni? ohh bijak jauhi zina...Sebenarnya ini adalah salah satu program yg dianjurkan oleh Raudhatus Sakinah Master Training& Consultancy dalam usaha membanteras gejala zina dan buang bayi yg sedang berleluasa akhir2 ni.Pada hari semalam 27hb Februari, bertempat di Dewan Besar, UTM KL, seminar ABJZ ini telah diadakan dgn jayanya. Dgn temanya "Mencari Cinta" menarik minat mahasiswa utk hadir ke program tersebut. Ternyata pengisian di dalam program ini sgt menyeluruh, berkesan dan mendatangkan keinsafan kpd semua peserta yg hadir.


Logo Kempen Anda Bijak Jauhi Zina



Kami selaku krew di pihak iLuvislam pula telah dijemput oleh penganjur iaitu PMI UTM KL untuk membuka booth sempena program tersebut. Maka saya bersama krew2 yg lain seperti kak fizah, masyitah, ina, anuar, hafif dll telah hadir utk menjaga kaunter iluvislam.

Antara yg terdapat di kaunter ini adalah beberapa maklumat mengenai visi dan misi ILuvIslam, latarbelakang, pengasas serta aktiviti2 yg pernah dijalankn sebelum ini. Selain tu, kami turut menjual tabloid iluvislam yg sudah mula di pasarkan di pasaran dan juga badge. Program tersebut berakhir kira2 pukul 2 petang, dan seterusnya kami pon bersiap2 dan berkemas utk pulang ke tempat masing2. InsyaAllah, kita jumpa lg di aktiviti akn dtg! :)



dari kiri: kak fizah, ina n me


dari kiri: masyitah, ina, aina, syikin, kak fizah




Bersama ummirose dan ibu selaku penceramah pd program tersebut, juga selaku wakil drpd Raudhatus Sakinah Master Training and Consultancy


ANDA BERMINAT UNTUK MENJADI SALAH SEORANG TRAINER/FASILITATOR UNTUK PROGRAM2 ABJZ INI, BOLEH ISI BORANG DI SINI.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...