Wednesday, June 30, 2010

Daku kembali..ber'bloging'

Apa cerita la blog nie..semakin usang, mcm menanti rebah diluput zaman akibat diabaikan oleh tuannya..ohh rasa bersalah pulak..sekian lama jari jemari ini tidak menari di atas keyboard ini utk berkongsi cerita..mcm2 hal berlaku sepanjang 3 bulan ini...april till june.

Ke mana saya menghilang? menyepi diri bukan bermaksud menghilangkan diri..tp bila dah tinggal di rumah..line internet menjadi slow..serta pelbagai kerenah dan kerja arahan drpd 'mem besar' a.k.a my mom di rumah, membuatkan diri ini jadi lesu dan kelu nk berbicara di blog ini..kasihan kan??

Bnyak peristiwa berlaku sepanjng 3 bulan di rumah..mcm cuti2 Malaysia. Tawaran kerja?? hmmm...jgn ditanya..mungkin belum ada rezeki. Dan kini, sedang buat apa? hahaha...inilah rahsia. Sekadar kerja part time dan tinggal jauh drpd family utk berdikari, berdiri di kaki sendiri, bukan berdiri di kaki family huhu..

Nak cerita ke apa berlaku sepanjng 3 bulan tanam anggur?? tak perlu la kot..bosan jer..yg lepas, biarlah lepas..tk perlu ulang tayang lagi. Just keep focus utk hari ini dan seterusnya. Sambil2 tu nak tanya..SAPA ADA KERJA KOSONG!PLZ OFFER TO ME!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...